Czy gra zapisuje swój stan automatycznie? Jak się z niej wylogować?Edytuj

Stan gry zapisywany jest na bieżąco w czasie rzeczywistym. Gra jest powiązana z kontami na portalach na których się gra, więc w samej grze opcja wyloguj jest zbędna. Jeśli chcesz się wylogować z gry, wyloguj się z całego konta na danym portalu.

Czy można grać na dwóch kontach w Tanadu?Edytuj

Jeden gracz może mieć po jednym koncie na sewer/świat gry, na których najlepiej grać przy użyciu różnych przeglądarek (jeśli mamy zamiar grać w tym samym czasie). Jeśli otworzymy to samo konto w dwóch miejscach jednocześnie - wtedy mogą zachodzić problemy z zakańczaniem questów.

Czym jest log gry i co się w nim znajduje?Edytuj

Okno logu otwiera się w momencie wejścia do gry. Możesz przeglądać go w każdym momencie gry - aby go otworzyć, kliknij na pierwszą ikonkę na lewym pasku gry. Jest on także dostępny z górnego menu Narzędzia -> Log. W logu zapisuje się większość czynności wykonywanych w grze przez Ciebie, Twoich przyjaciół i wrogów, m.in. raporty z walki, informacje o ukończonym rozwoju technologii czy nowej randze na Arenie.

Jakie są rasy w Tanadu i czym się różnią?Edytuj

Gracz może wybrać na początku gry jedną z trzech ras: Elfów, Ludzi lub Orki. Każda z nich ma inne jednostki bojowe i czary, rasa nie wpływa na przydatność w bitwie. Oprócz ras grywalnych występują także rasy jednostek, np. Krasnoludy, Gobliny.

Jak usunąć konto w grze?Edytuj

Na razie nie ma opcji samodzielnego usunięcia konta - samo się usunie po min. 14 dniach nielogowania się na nie, w zależności od stopnia rozwoju konta. Można też zgłosić się do supportu z prośbą o natychmiastowe usunięcie konta.

Czym się różni sława od chwały?Edytuj

Sławę zdobywa się w walkach na Arenie, chwałę - w walkach z innymi graczami i NPC. Liczbę punktów sławy zdobytą przez graczy przedstawia ranking Areny, zaś liczbę punktów chwały - ranking Chwały.

Jak liczona jest sława?Edytuj

Punkty sławy są przyznawane graczowi, który wygrał walkę na Arenie. Liczba przyznanych punktów zależy od różnicy poziomów między walczącymi bohaterami oraz procentowej liczby punktów życia pozostałych po walce.

Jak liczona jest chwała?Edytuj

Na start każdy gracz otrzymuje 1000 punktów chwały. Elementy stałe, np. rozwój budynków, także dają określoną liczbę punktów chwały. Głównym składnikiem rankingu chwały są punkty przyznawane za walki - ważne są punkty z walk z NPC (i graczami w kopalniach) w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Punkty chwały otrzymuje się bez względu na wynik walki.

Czynniki zwiększające liczbę punktów chwały z walki:

  • straty przeciwnika
  • niższy poziom niż przeciwnik
  • najwyższy poziom trudności walki
  • wygrana w walce
  • wysoka jakość jednostek przeciwnika

Czynniki zmniejszające liczbę punktów chwały z walki:

  • straty własne
  • wyższy poziom niż przeciwnik
  • najniższy poziom trudności walki
  • przegrana w walce
  • niska jakość jednostek przeciwnika.

Więcej z Fandomu