Do czego jest potrzebna ruda i jak ją zdobyć?Edytuj

Rudę kopie się kopalniach, aż do wyczerpania zapasów danej kopalni. Można ją także zdobyć w walkach na arenie, w kopalniach lub siedliszczach (przy użyciu technologii przepatrywacze). Jest ona potrzebna do zakupu jednostek i rozwoju budynków.

Czym są kopalnie?Edytuj

Gdy wyślesz swojego bohatera do kopalni, będzie on w niej wydobywał jeden z surowców (rudę), aż do wyczerpania kopalni lub do momentu, gdy go odwołasz. Sterowiec z rudą będzie wylatywał z kopalni do miasta co 15 minut.

Do czego jest potrzebne tanadu i jak je zdobyć?Edytuj

Tanadu jest potrzebne przy kupowaniu jednostek na wyższych poziomach i rozwijaniu technologii. Stanowi jedną z nagród za walkę w siedliszczu od poziomu 10 wzwyż. Można je także zdobyć za walki na Arenie i walk w kopalniach (choć nie z każdej walki się je zdobywa).

Jak zdobyć więcej złota?Edytuj

  • rozwijać wyżej technologie - technologia Ekonomia zwiększa ilość złota zbieraną w Bramie Miasta, rozwój innych technologii też zwiększa wartość zbieranych podatków
  • wykonując misje
  • z walki na arenie, w kopalni (z innymi graczami) lub w siedliszczach
  • sprzedając na targu zbędne przedmioty
  • z kradzieży w innych miastach (u graczy zaznaczonych jako wrogowie)
  • z karawan handlowych do przyjaciół

Jaki jest maksymalny limit posiadanego jednocześnie złota?Edytuj

Limit ten wynosi 100 mln złota.

Jak zdobyć Glemmeery (G)?Edytuj

Na początku gry otrzymujesz darmowe 20G + 35G z questów tutorialowych. Można je zakupić za prawdziwe pieniądze, ewentualnie można umieścić usługę czy inną rzecz ze sklepu premium na liście życzeń i poprosić innego gracza o to.

UWAGA - nie można w ten sposób przesłać przedmiotu używając darmowych Gleemmerów, najpierw trzeba przynajmniej raz doładować konto.

Źródło: http://cantstopgames.zendesk.com/entries/20388228-surowce.

Więcej z Fandomu