FANDOM

Konto premium Czas trwania Cena
Premium1 14 dni Za jedyne: Glemmer 120
Premium2 30 dni Za jedyne: Glemmer 200 Zyskaj ponad 20%

Konto Premium Dołącz do elitarnej grupy posiadaczy Konta Premium i zyskaj wiele udogodnień!

Podwójne zwiększenie limitu posiadanych przedmiotów!Edytuj

Podwójne zwiększenie limitu posiadanych przedmiotów! Posiadacze Konta Premium mogą nosić nie 100, a 200 przedmiotów!

Zwiększenie ilości wystawianych aukcji!Edytuj

Zwiększenie ilości wystawianych aukcji! Tylko teraz masz szansę wystawić wiele jednoczesnych ofert i dobrze na nich zarobić!

Zwiększenie ilości widocznych ataków!Edytuj

Zwiększenie ilości widocznych ataków! Już nie musisz domyślać się kto Cię zaatakuje – zobaczysz aż sześć kolejnych ataków!

Ulepszona podróż i nawigacja!Edytuj

Ulepszona podróż i nawigacja! Dziesięć miejsc na punkty nawigacyjne i zwiększona szybkość bohaterów ułatwią poruszanie się po mapie!

Zapisywanie dziewięciu układów armii!Edytuj

Zapisywanie dziesięciu układów armii! Bądź elastyczny i posiadaj układ na każdą okazję.

Dwa razy więcej pojedynków na Arenie!Edytuj

Dwa razy więcej pojedynków na Arenie! Otrzymasz dodatkowe trzy pojedynki dziennie, więc możesz walczyć częściej i szybciej piąć się w rankingu!

Bohaterowie awansują szybciej!Edytuj

Bohaterowie awansują szybciej! Twoi herosi będą szybciej się uczyć i łatwiej osiągną wysokie poziomy!

Atak za pomocą jednego kliknięcia!Edytuj

Atak za pomocą jednego kliknięcia! Atakuj szybko i bez zbędnych formalności - dołącz do najlepszych władców, którzy to potrafią!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki