RodzajeEdytuj

EkonomiaEdytuj

Skill 02 b.png

Ekonomia

Ekonomia zwiększa bonus w złocie, który otrzymujesz za rozwijanie technologii.

PodatkiEdytuj

Skill 04 b.png

Podatki

Ta technologia zwiększy pojemność Twoich skarbców i pozwoli poborcom dłużej zbierać podatki.

Masowe wydobycieEdytuj

Skill 03 b.png

Masowe wydobycie

Ta technologia zwiększa ilość rudy wydobywanej w kopalniach.

  • Zwiększenie wydobycia:
    • Pierwszy poziom - 100%.
    • Za kolejne poziomu +2,5% (czasem może to się różnić i przeskoczyć w górę lub w dół).
    • Czterdziesty poziom - 200%.
  • Przyrost złota:

InwencjaEdytuj

Skill 01 b.png

Inwencja

Inwencja zmniejsza czas rozwoju technologii w mieście.

Wywiad KrólewskiEdytuj

Skill 07 b.png

Wywiad Królewski

Ta technologia pozwala Ci na dokładne obejrzenie składu armii, przedmiotów i czarów używanych przez przeciwników.

  • Dokładność podglądu:
    • Pierwszy poziom - 2.
    • Za każdy kolejny poziom +1,5% (może być zaokrąglane zarówno w górę i w dół, może się różnić wartość o ~1).
    • Czterdziesty poziom - 60.
  • Przyrost złota:

Kontrwywiad KrólewskiEdytuj

Skill 08 b.png

Kontrwywiad Królewski

Rozwijając tę technologię uchronisz się przed Wywiadem innych graczy.

  • Obrona przed Wywiadem:
    • Pierwszy, drugi i trzeci poziom - 0.
    • Czwarty poziom - 1.
    • Za każdy kolejny poziom +1.
    • Czterdziesty poziom - 37.
  • Przyrost złota.

LogistykaEdytuj

Skill 10 b.png

Logistyka

Ta technologia zwiększa szybkość z jaką bohaterowie poruszają się po mapie.

PrzepatrywaczeEdytuj

Skill 09 b.png

Przepatrywacze

Ta technologia pozwala odzyskać część zasobów z własnych pokonanych jednostek.

Koszty rozwoju technologiiEdytuj

Koszty rozwoju technologii

Mechanizm liczenia przyrostu złotaEdytuj

Przyrost złota dla konkretnej technologii zależy od poziomu danej technologii i poziomu ekonomii. Jego wartość można zwiększyć o 25% poprzez usługę premium Większe Podatki.

Więcej z Fandomu